החבר שלי ואני: איך מאלפים כלבים?

החבר שלי ואני: איך מאלפים כלבים?

כלב הוא ללא ספק החבר הטוב של האדם, וישראלים רבים כבר אימצו לעצמם כלב שהפך לבן בית. עם זאת, ההסתגלות למצב החדש לא תמיד פשוטה, בוודאי כשמדובר בכלב שאיננו מאומן לצרכים או כשהוא איננו מכיר את הפקודות המרכזיות. אז מה עושים? פונים למאלף מקצועי שילמד את הכלב את כל מה שחשוב לכם, ועל הדרך תלמדו איך לאלף אותו בעצמכם.

צורך בסיסי: שליטת הכלב בצרכים

עוד לפני שהכלב ילמד לשבת לפי פקודה הוא חייב ללמוד איך לשלוט בצרכים שלו ואיך להמתין עד לרגע שבו תצאו לטיול כדי לעשות את מה שהוא פשוט חייב לעשות. התהליך הזה מחייב עבודה נכונה בשלב מוקדם ככל האפשר, כאשר חינוך גור לצרכים הוא צעד קריטי שיכול לחסוך לכם המון לבטים, אתגרים ותחושות של תסכול וחוסר אונים. עם הסיוע המקצועי והסבלנות הרבה של שלום שוקרון, מאלץ כלבים מיומן ועתיר ניסיון, גם הכלב שלכם יידע לשלוט בצרכים שלו בצורה טובה יותר ובפרק זמן קצר הרבה יותר.

הפקודות החשובות שהכלב צריך להכיר

אימון לצרכים הוא הצעד הראשון אבל גם לאחר שהכלב למד לשלוט בצרכים שלו יש לנו עוד לא מעט עבודה. זה הזמן ללמוד איך מאלפים כלב ואיך תוכלו ללמד אותו לשבת או להגיע אליכם, למשל. בעוד אפשר למצוא הסברים לפעולות שונות גם ברשת, מאלף מקצועי יוכל לספק לכם המון טיפים חשובים ושפע של רעיונות כדי שתוכלו לאלף את הכלב בקלות לכל פקודה, בסיסית או מורכבת.

חרדת נטישה גם אצל כלבים

אנחנו מכירים את המושג הזה מהעולם שלנו אבל האמת היא שניתן למצוא חרדת נטישה אצל כלבים רבים. נוכל לזהות את התופעה הזו כשהכלב מתקשה לשהות בבית לבדו. כשהוא נותר ללא הבעלים הוא נובח באופן בלתי פוסק ומסב נזקים כבדים לקירות, לריהוט ולפריטים אחרים שנמצאים סביבו. בנוסף, כלבים שסובלים מחרדת נטישה עלולים לנסות לברוח או לפגוע בעצמם, מה שבהחלט מחייב טיפל מקצועי – ולמרבה המזל יש היום מאלפים מיומנים שיודעים להעניק את הסיוע הטוב ביותר ואת כל הכלים הדרושים להתמודדות טובה יותר עם חרדת הנטישה של הכלב.

אז איך עושים את זה?

כדי לאלף את הכלב, לחנך אותו לצרכים ולעזור לו להתמודד בצורה יעילה יותר גם עם ההיעדרות שלכם מהבית, חשוב להיעזר במאלף מיומן ומקצועי. אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע אילוף כלבים בצפון היא בליווי המקצועי של שלום שוקרון, שמעניק לכם את כל הכלים הדרושים בסבלנות רבה ובצורה מדויקת ונכונה. אתם מוזמנים ליצור עמו קשר כבר עכשיו בטלפון 052-6555876.

מאמרים נוספים
מכנסי הספורט יהפכו לשמלה: Epson ו-HKRITA החלו בפיתוח טכנולוגיית מיחזור סיבי בדים שתאפשר לבצע שימוש נוסף בבגדים ישנים
החברות השותפות בפיתוח החדש מבקשות להאיץ את השימוש בסיבים ממוחזרים...
"פרוייקט צוותי מגן" של מגן דוד אדום ממשיך להתהוות בימים אלו, המטרה: תגובה מיידית בהנגשת טיפול רפואי מהיר על ידי אנשי קהילה בפריפריה ובערים
מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", וכחלק מהיערכות מגן דוד אדום...
הפטר חובות בהוצאה לפועל
הפטר חובות בהוצאה לפועל
חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא תיקון לחוק פשיטת רגל...
עולם ומלואו של אילוף כלבים וטיפול בהם
אילוף כלבים הוא עולם שלם של שיטות ודרכים שונות כדי...
המשמעות של הקמת חברה
חברה היא אחת הדרכים לנהל עסק עצמאי. לרוב אדם שפותח...
מרכיבי הפיצוי שניתן לקבל בעזרת עורך דין מומחה לתאונות קשות
כל תאונה מטלטלת את המציאות, ובפרט זה המצב כשמדובר על...
מחפשים עורך דין מקרקעין? אתם פועלים נכון
תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב הכולל אינספור עסקאות, משא ומתן...
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
שער קרוסלה
אנו נתקלים בקביעות בשערים מסתובבים בשטחים הציבוריים והמסחריים של סביבתנו....
פריצת דרך בעולם המקרנים: א.ד.ר גלובל סאונד זוכת זכויות ההפצה הבלעדיות של JVC JAPAN
חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק...
דילוג לתוכן