שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן

שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
צילום: חברת לגו ישראל (LEGO® STORE)

לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור גרופ נציגת לגו בישראל (LEGO® STORE ) מצטרפת לאגודה למלחמה בסרטן בקמפיין ייחודי, פרי שיתוף פעולה מרגש שמחבר בין יצירה, קהילה ומשמעות.

במהלך חודש אוקטובר, בכל רכישה ברחבי הארץ של דגם הוורדים הוורודים החדש או דגם הוורדים האדומים מהאוסף הבוטני (( LEGO Botanicals  תתרום החברה 10 שקלים לטובת פעילות האגודה.

את הקמפיין המשותף מובילה הסיסמה: 'בונות למען הקהילה' והוא יכלול ערכי יצירה משותפת, נתינה ובנייה של קהילה חזקה ומודעת יותר לחשיבות האבחון המוקדם שבכוחו להציל חיים.

ערן תור הבעלים של תור גרופ נציגת לגו בישראל אמר כי: "בלגו אנחנו מאמינים שבונים עתיד טוב יותר לבנה אחר לבנה. לכן אנו מצטרפים לאגודה למלחמה בסרטן בקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד, ונתרום ממכירת דגמי זרים מסדרת לגו בוטניקלס למען המאבק החשוב הזה. יחד נבנה מודעות, תמיכה ותקווה.״

משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, הוסיף כי: "ככל שסרטן השד מאובחן בשלב מוקדם, עולים סיכויי הריפוי לכ-90% ומאפשרים לשנות את מהלך המחלה. נשים שיש במשפחתן סיפור משפחתי של סרטן שד, העלול להוביל לסיכון מוגבר לחלות, מומלץ להן לעדכן את רופאת המשפחה ולהתחיל מעקב רפואי בגיל צעיר ובתדירות גבוהה. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת לגו שיאפשר להנגיש את הנושא לעוד נשים צעירות".

יצוין כי מעבר לתרומה עצמה, חברת תור גרופ תעניק ורדים ורודים לנשים ברחבי הארץ, תשתף פעולה עם משפיעניות ותתרום דגמים מיוחדים לחולות בבתי החולים באמצעות מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן כמחווה של חיזוק ותמיכה בקהילה הישראלית. לעמוד הקמפיין לחצו כאן:

https://lego.certifiedstore.co.il/give-a-rose/

קמפיין ייחודי, פרי שיתוף פעולה מרגש שמחבר בין יצירה, קהילה ומשמעות. צילום: חברת לגו ישראל (LEGO® STORE)

 

סרטן השד היא מחלת הסרטן השכיחה בקרב נשים בישראל ובעולם המערבי. על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, עד סוף שנת 2025 יאובחנו בישראל כ-5,730 נשים עם סרטן השד, שהן כ-16 מאובחנות חדשות המתגלות מדי יום, וכ-1,000 ככל הנראה ימותו מהמחלה. ב-1 בספטמבר נכנסה לסל הבריאות בדיקת דם לאיתור נשאות מוטציה בגן BRCA גם לנשים ממוצא אתיופי. על פי ההמלצה המעודכנת חיוני לנשים יהודיות בריאות ממוצא אשכנזי (חלקי או מלא) ולנשים אתיופיות לבצע בחינם בקופת החולים, בדיקת דם פשוטה לאיתור הנשאות למוטציה בגנים BRCA1 ו-BRCA2. על פי הדוח השנתי של הקונסורציום הישראלי שהוקם ופועל בתמיכת האגודה למלחמה בסרטן, מעקב על פי ההמלצות יכול למנוע כ-280 מקרים של סרטן השד והשחלות מדי שנה בישראל. בהערכה כללית, כמיליון ישראליות זכאיות לבדיקת הסקר, מתוכן (על פי נתוני הלמ"ס) כ-47,000-42,000 נשים ממוצא אתיופי. למידע על שירותי התמיכה והמידע בנושא סרטן השד, התקשרו בשיחת חינם לטלמידע 24/7 לטלפון שמספרו 1-800-599-995. נשים שחלו בסרטן השד המעוניינות בתמיכה וסיוע או נשים המעוניינות להתנדב ולהצטרף למעגל התמיכה של 'יד להחלמה' של האגודה למלחמה בסרטן מוזמנות לפנות בטל. 1-800-36-07-07 או בלחיצה על הכפתור הוורוד באתר האינטרנט של האגודה.

מאמרים נוספים
שיתוף פעולה מרגש: תור גרופ נציגת לגו בישראל מצטרפת לחודש המודעות לסרטן השד ותורמת לאגודה למלחמה בסרטן
לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, חברת תור...
איזון גוף נפש
חשיבות ה-איזון גוף נפש בעולמנו הדינמי והמהיר, שמירה על איזון גוף...
We Will Dance Again - מיצג הזיכרון של קהילת הנובה מגיע לראשונה לאירופה
ב־7 באוקטובר 2025, במלאת שנתיים לטבח, ייפתח לציבור בברלין מיצג...
הצהרת סטייל: רשת גלי משיקה קולקציית סניקרס עדכנית לנשים לסתיו חורף 2025-2026
עונת המעבר כבר כאן וזה הזמן המושלם להתחדש, את הסנדלים...
רשת JACK KUBA למען הקהילה: לרגל חודש המודעות לסרטן השד, חלק מהכנסות הפריטים הוורודים שימכרו במהלך חודש אוקטובר יתרם לעמותת "חלאסרטן"
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, שחל בחודש אוקטובר, יוצאת רשת...
מהמערב הפרוע עד המסלול: קולקציית הדנים החדשה של H&O נחתה בישראל
מותגים בינלאומיים לצד מותגי הבית מתכתבים עם הטרנדים הלוהטים בעולם...
מפסלים חיים בצפון, פסטיבל אתגרים ועד מוזיאון פופ-אפ: אטרקציות חינם לחול המועד סוכות
מדריך לאירועי החג ברחבי הארץ: פסטיבלים ויראליים עם כוכבי רשת,...
יישור שיניים אינויזליין
הדרך השקופה לחיוך מושלם
מהו יישור שיניים אינויזליין? יישור שיניים אינויזליין הוא שיטה מתקדמת ליישור...
רשת H&O עולה בקמפיין משפחתי ששם במרכז את הדנים ויחשוף מגוון מותגים מובילים בעולם לצד מותגי הבית היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב : 1 מיליון ש"ח
רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אסטרטגי בתחום אופנת הדנים, במסגרתו...
נעליים ללא עור ועם הרבה סטייל מותג ההנעלה הגרמני JANA הבלעדי רשת הלב הכחול מציע אלטרנטיבה טבעונית ואופנתית ליום כיפור ולשגרה
לקראת יום כיפור, רשת נעלי הנוחות הלב הכחול מציגה את...
דילוג לתוכן