למה משקיעי נדל"ן מפנים היום את המבט לחיפה?

למה משקיעי נדל"ן מפנים היום את המבט לחיפה?
credit: freepik

התחלת לגלות עניין בנכס להשקעה? אם כבר גייסת את הסכום הנדרש כדי להיכנס לעולם הזה, אחד הצעדים הראשונים שלך בתהליך יהיה למצוא את הזירה שבה ברצונך לבצע את ההשקעה. ישנם מוקדים ערים ותוססים רבים היום בארץ להשקעות נדל"ן ולכל אחד מהם יתרונות משלהם.

בשנים האחרונות, אמנם, נראה כי מתווכים בחיפה מדווחים על כמה הזדמנויות פז שצדות את תשומת ליבם של לא מעט משקיעים ותיקים. מבלי שכלל הבחנו בכך, חיפה הופכת ללהיט נדל"ן שכדאי מאוד לתת עליו את הדעת. כיצד זה בעצם קורה ואיך ננצל את ההזדמנויות הטובות ביותר? מיקי קודה מסביר לעומק על השוק החיפאי.

מחיר כניסה אטרקטיבי במיוחד

בעוד שבכל רחבי הארץ מחירי הנדל"ן מאמירים, באזור חיפה טווח המחירים נותר יציב למדי כבר שנים רבות. בהתחשב בעובדה שמחירי הנכסים הם החסם המשמעותי ביותר להשקעות נדל"ן מניבות, העובדה הזו פותחת הזדמנויות שייתכן מאוד שלא יהיו נגישות לך בערים אחרות. ייתכן מאוד שיהיה באפשרותך עם התקציב שעומד לרשותך לרכוש דירה מעט גדולה יותר או במיקום ברמה גבוהה יותר מזו שהיה באפשרותך לרכוש בתל אביב או בירושלים. במקרים מסוימים, במחיר שהיינו יכולים לרכוש דירה ישנה באזור פחות סימפטי של תל אביב, נוכל לרכוש דירות חדשות בחיפה באזורים מבוקשים. רק עובדה זו לבדה הופכת את חיפה למוקד ששווה לבחון מקרוב.

הביקוש בעליה מתמדת

חיפה מאז ומעולם היוותה מוקד משיכה לאוכלוסייה מגוונת. מדובר באחת הערים ההטרוגניות בישראל ובה קהילות מובחנות החיות במה שנחשב למופת של דו קיום. חרדים וחילונים, יהודים וערבים – נוצרים, מוסלמים ודרוזים, יוצרים חברה מרובדת ורב גונית ומטבע הדברים, פתרונות הדיור תמיד נמצאים בביקוש גבוה. ישראל היא שוק בו עיקר הביקוש הוא בפתרונות הנדל"ן להשכרה ולכן, כשיש ברשותך נכס בחיפה דבר אחר מובטח לך – משכירים לא יהיו חסרים לך.

חשוב שנזכור, חיפה מציעה המון יתרונות למשפחות. מתחמי ההייטק הרבים והמגוונים מזמנים לא מעט אפשרויות למסלולי קריירה אטרקטיביים במיוחד וגם בתחום החינוך וההשכלה, בחיפה ממתינים למשפחות כמה מבתי הספר והמוסדות האקדמיים הטובים בישראל – מבית הספר הריאלי ועד לטכניון, חיפה היא מוקד לאוכלוסיות שמעוניינות לבנות חיים יציבים וטובים. אלו גם האנשים שבסופו של דבר מעלים את ערך הנכסים שלך. במשך שנים, ליווה מיקי קודה משקיעים רבים בצעדיהם הראשונים וסייע להם למצוא פרויקטים חדשים בחיפה שפתחו בפניהם הזדמנויות פז להכנסה פאסיבית נאה. הידע והניסיון הרב שנרכשו בתהליך הזה עומדים עכשיו לרשותך. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים כעת במספר 052-6440124.

 

 

מאמרים נוספים
מגשר לענייני משפחה
מגשר לענייני משפחה
כאשר מדברים על הנושא של גישור מתכוונים למצב שבו יש...
על הקשר בין עיצוב וחינוך: הלן דורון:" עיצוב סביבת הלמידה משפיעה ישירות על איכות הלמידה"
עיצוב כיתות החינוך הפורמלי - מורה אחת מול טורי שולחנות...
ארבעה זוכים ב"אות יוסף באו" בתרומה לתרבות ולחברה
"אות יוסף באו" לתרבות וחברה הוענק לזוכים אשר תרמו תרומה...
סקר ה- AI הגדול: המנהלים מתלהבים מהחידושים - העובדים הרבה פחות. 73% מהמנהלים עושים שימוש בבינה מלאכותית כמעט יומיומי, לעומת 32% מהמועסקים שלהם
בסקר החדש שנערך בהזמנת זום, התברר גם כי רוב המנהלים...
"יושב על מדין" – שלושים שנה על כס המשפט
יצא לאור ספרו המרתק של סגן נשיא בית המשפט המחוזי...
בין ברלין ובארי: המחנך נאייל זועבי בטור מיוחד לציון 85 שנים לליל הבדולח, בימים ההם בזמן הזה
בין התשיעי לעשירי בנובמבר 1938, התרחש ליל הבדולח, ליל הזוועה...
אתם אחראים על ארגון כנס או השתלמות ואתם נרדמים מחוסר השראה? הנה כל הטיפים שיצילו לכם את האירוע!
לארגן כנס או השתלמות מקצועית לעובדי החברה או סתם לקולגות...
הצעדים שעל הממשלה לעשות על מנת להוזיל את מחירי הדיור בישראל/ מאת רן זיו, בעלים ומנכ"ל סמארט נדל"ן
שוק הנדל"ן בישראל מצוי בתקופה של האטה משמעותית. מספר העסקאות...
קייטרינג בשרי ועל האש לאירועים קטנים
קייטרינג בשרי וברביקיו לאירועים קטנים ארגון אירוע קטן יכול להיות משימה...
עוגת בת מצווה
עוגת בת מצווה - לקנות או לא?
עוגת בת מצווה עוגת בת מצווה נאפית בהתאם להזמנה ייחודית שבוצעה...
דילוג לתוכן