5 דגשים חשובים לקידום אתר באופן עצמאי לשנת 2017

0
280

ברור לכל כי חברת קידום אתרים מקצועית תוכל לסייע בקידום מהיר, אפקטיבי וחכם יותר של אתר העסק, אולם בחלק מהמקרים בעלי האתרים מעדיפים לקדם בעצמם את האתר שלהם כדי לחסוך בהוצאות הפרסום של העסק. חשוב לציין כי תחום הקידום אתרים (או הקידום האורגני אם תרצו) הוא תחום מורכב מאוד שאי אפשר ללמוד בן לילה באמצעות מאמרים באינטרנט, אולם בכל זאת ישנו לא מעט חומר איכותי ברשת שתוכלו להיעזר בו כדי לטפל לפחות בחלק חשוב מקידום האתר שלכם. כך למשל במאמר זה תוכלו ליהנות מ-5 דגשים קריטיים לקידום האתר שלכם בעידן המודרני ונכון לשנת 2017:

  • תוכן – מאז ומתמיד התוכן היה חלק קריטי וחשוב בכל תהליך קידום אורגני וגם היום מדובר בחלק חשוב אם לא החשוב ביותר. מנועי החיפוש בבסיסם בנויים על קריאת טקסטים ולכן הקידום האורגני מתבסס בעיקרו על נושא התוכן. לצד החשיבות של עדכון האתר בתוכן בתדירות סבירה, ישנה גם חשיבות עליונה לאיכות התוכן, למבנה המאמרים, לשילוב של מילות מפתח במינון מסוים ועוד.
  • קישורים – נושא הקישורים מתחלק בין קישורים פנימיים (כלומר בין עמודים בתוך האתר) לבין קישורים חיצוניים (כאלה המקשרים מחוץ לאתר ואליו). אנשים רבים נוטים לזלזל בקישורים הפנימיים ולא מקדישים מעט זמן בקישורים פנימיים בין העמודים באתר וכדאי שיעשו זאת מכיוון שהוכח לא פעם כי קישורים פנימיים בתוך האתר במינון נכון יכולים לתרום לקידום האתר. זאת על פי העיקרון שאדם הקורא תוכן מסוים, אולי יהיה מעוניין בהשלמת הידע שלו בנושא קרוב עליו אנו מדברים בתוך המאמר ומקשרים למאמר אחר המדבר על אותו נושא בהרחבה.
    בנוסף לכך לקישורים החיצוניים גם כן תמיד היה חלק חשוב בקידום האורגני של האתר שכן קישור מאתר חיצוני לאתר העסק נחשב אצל גוגל כהמלצה ולמעשה אם ישנם הרבה אתרים הממליצים על האתר כנראה שהוא באמת ראוי להיות מקודם וכי התוכן בו איכותי וראוי לשיתוף. כמובן שבשנים האחרונות היו לא מעט עדכונים מצד גוגל המשדרגים את נושא חשיבות איכות הקישורים על פני הכמות שלהם כדי שאנשים לא ינצלו את זה לטובת משחק של “מי מכניס יותר קישורים לאתר” מאשר לשים דגש על איכות התוכן וחוויית הגולש.
  • חוויית משתמש – חוויית המשתמש מתבטאת בתוכן איכותי, מהירות הגלישה באתר וטעינת הדפים בו, הכללה של מפת אתר מסודרת, עיצוב גרפי נעים ונוח, ניווט נוח ויעיל בין העמודים באתר, אפשרויות יצירת קשר מגוונות ונגישות, עמודי מידע חשובים (אודות, מפת גוגל למיקום העסק, תנאי שימוש וכו’).
  • רשתות חברתיות – בשנים האחרונות נכנסנו לחיינו בצורה משמעותית הרשתות החברתיות – כאשר כיום יש להן גם משקל חשוב לקידום האורגני של האתר שלנו. כך למשל אתר שעמודיו מקבלים שיתופים רבים ברשתות החברתיות אינו זוכה רק לתנועה חינמית אלא גם לכמה נקודות דירוג חיוביות. זאת מכיוון שאם אנשים משתפים את התוכן בעמוד, הוא ככל הנראה נותן להם מענה אמיתי ואיכותי עד כדי כך שהוא גורם להם לשתף אותו ולהמליץ עליו לאחרים. הוסיפו כפתורי שיתוף למאמרים שלכם ובתפריטים באתר בכלל ואפשרות לאנשים לשתף את התכנים שלכם. זה בטח לא יזיק.
  • התאמה רספונסיבית – דבר נוסף שהוא חיוני ביותר לקידום האורגני של כל אתר כיום הוא ההתאמה הרספונסיבית של האתר. גוגל שמה דגש על חוויית משתמש בתוצאות שהיא מציגה עבור הגולשים ועל כן, בהתאם לכך שחצי מהאנשים בעולם כיום גולשים באינטרנט באמצעות הנייד, הרי שניתן להבין מדוע גוגל מצ’פרת אתרים המותאמים לגלישה בסלולר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here